20 March 2008

Mar(s)katten - MHV kortet

Katter och mars. Det är något som bara hör ihop. Åsså fanns katter eller i alla fall kattema med på önskelistan för mottagaren av detta kort och det medföljande paketet. Jag var även lite extra full i fan den här gången då jag faktiskt åkte genom hela halva landet för att posta det hela. Därför är temat för MHV kortet för mars en mar(s)katt... Mottagare var den mest hängivna hemliga vännen som finns - nämligen Nita.

Denna kissemisse har jag ritat själv. Den här är med pirattema. Sedan har jag en hel uppsjö med andra teman uppskissade.
Favoriten är nog mitt rock'n'roll band... eller det kanske snarare är ett punkband?

Edit: Jag måste fasen vara blind. Jag ser först nu att det här är ju bild på kattskrället utan morrhår. I
den här versionen är det mer vovve över det hela. Jag har redan lagt in en varsam förfrågan hos mottagaren om jag kan få tag i korrekt version på någe vis. Så länge lägger jag in en bild som jag helt enkelt tjuvat av mottagaren. :)

4 comments:

tina.t said...

jag säger bara: rita mer!
urgullig :)

Anonymous said...

UNDERBAR katt!!! me like:)
Jag hittar till Blåkulla så jag plockar upp dig runt 23 om det blir bra. Jag har en nästan svart katt du kan få låna (den helsvarta behåller jag själv:)
Glad påsk på dig!

Linda said...

Ha, när jag såg detta kortet på pyssel misstänkte jag att det var du som låg bakom... =) Du är helt grym på att rita!!
Tack för de snälla kommentarerna i min blogg.
Glad påsk på dig med!

Kramar, Linda
http://kosepute.webblogg.se

Anonymous said...

Jag skulle vilja se ditt rockband som du har ritat upp! För är det nåt jag saknar i stämpelväg, så är det just rockband... *s*

Kram Milo