25 November 2011

Kreativitet - Vecka 47 i Mini Art Journal 2011

Ordet för vecka 47 i Mini Art Journal 2011 var "Kreativitet".


Jag gillar kreativitet och jag har det i mig. Det märker jag själv och framförallt säger människor i min omgivning att jag är kreativ. Det är positivt!


Jag gillar att bara göra när jag skapar. Samtidigt har jag alltid en röd tråd där saker och ting har en mening - åtminstone för mig. Det kan verka som om detta låser min kreativitet, men för mig är det tvärtom.


Genom att associera fritt kring det jag håller på med katalyserar jag min egen kreativitet. :)

För mig är det också samma lika tillvägagångssätt i mitt yrke. Där är det dock något - mycket ;) - längre processer.

PS. Prickarna på framsidan är målade med penna över en stencil - inte stämplade med bubbelplast...

Icke-scrapmaterial: Spelkort, boksida, blinghjärtan, glitterhjärta, charm samt pennor

1 comment:

Sara said...

Tokgillar det här! Färgkombon, titeln och textremsorna är skitsnygga ihop!