27 December 2008

En gammal bekant :)

Jag klickade mig in till en grymt duktig person som jag inte besökt på ett tag. Där hittade jag så klart en hel rad med härliga mer eller mindre grunge- och vintageinspirerade alster fyllda med detaljer som gör att du sitter och tittar och tittar och upptäcker nya saker. Sånt gillar jag. Mycket.



Jag hittade även att hon ska iväg till Vietnam en sväng och därför anordnar en liten tävling. Klicka på bilden så tas du till Yolis blogg. Titta och kommentera och var med i hennes tävling.

4 comments:

Anonymous said...

jamen hejjsan maxellan!! :D Vad kul att du tittade förbi..
Allt för längesedan jag var inne å öjde i din blogg oxå!! Älskar ju dina crazy saker... :P

Tack för alla fina ord tjejjen...
nu ska jag titta vidare i din härliga blogg!!

Kraaaaaaaaaaam YooRee

Kickans_blogg said...

God fortsättning!! :0)
Kramen Kicki

Anonymous said...

Hej Maxell!
Har varit lite borta från PN och när jag nu kikar runt så inser jag att du inte är kvar... blev lite förvånad man jag hittade dig ;-)

Nu har jag kollat runt återigen på dina underbara alster! Gött o "se" dig!!

Elisabeth

Emma said...

Gott slut och gott nytt år!!!

Kramar!