19 August 2007

Just the way I like it!

Nedanstående tre LOs är mina bidrag till en DT-tävling för Jommas lilla krypin. Direkt när jag såg utmaningarna visste jag att jag måste genomföra dem. En LO med fokus på journaling har jag tänkt på länge, men inte kommit till skott. Nu hittade jag det förstorade fotot jag använt mig av, jag tog fram saxen och det blev som det blev...med viss hjälp från min ömma moder (Tack). Vad gäller skivomslaget är det bara för mycket rock för att jag skulle låta bli att inspireras av det. Btw: Någon som har en sådan skjorta/blus till övers att donera till undertecknad? ;) Den sista LOn var knepigare... jag var inte i besittning av några av de här totalfräcka robotstämplarna med matchande alfabet från BAM POP. Jag ägde inte heller några turkos/svart/neonrosa smått glittriga papper eller papper som får mig att tänka på my-little-pony. Jag insåg att jag aldrig skulle hinna beställa något heller... Sedan kom jag på att Junkitz gör riktigt läckra saker som jag totalgillar. Jag hade redan påbörjat LOn nedan (eller tyckt mig vara klar med den en gång ;) ). Nyligen tillkom roliga Junkitz-dekorationer bland mina ägodelar efter hjälp från några vänliga själar på pyssel.net. Jag hade inte så mycket utrymme att laborera med, men lite till lyckades jag klämma in. Finns det egentligen någon gräns för hur mycket som kan få plats på en LO? (Ja, det där är en retorisk fråga)

Det här är historien om hur dessa tre LOs kom till. Mer om mina tankar kring varje LO finns nedan. Nog tjatat!

Jag är numera officiellt DT-medlem hos Jommas lilla krypin tillsammans med Helene och Sara. Überstolt att få representera en icke-mainstreambutik. That's just the way I like it! Sist men inte minst: Ett bautaenormt tack till Bodil för förtroendet.

Tillägg: Efter Saras kommentar kom jag på att jag glömt att lägga in länken till den sidan. Den finns längre ner i ett tidigare inlägg, men numera finns den även till höger. Så... kika in på How much is too much? och låt dig utmanas.

3 comments:

Anonymous said...

Nu har jag sagt det på flera ställen...men säger det igen...;o) Stooort Grattis till DT-platsen inne hos Jomma!!!!
Jag ser verkligen framemot att få se dina alster där!! Och dom du hade gjort...såååå otroligt läckra och kreativa!!!

Kramis!

Helené said...

men hej!!!! va kul, vilka underbara lo du gör, hoppas kunna sväva ut min los lite mer ;)..
Ska bli kul att "inspirera" med dig o Sara..
Kram Helené

Anonymous said...

Kikar också förbi och gratulerar! Tack för din gulliga kommentar i min blogg! Det ska bli spännande att jobba med dej, och bli inspirerad av dina freestyliga LOs. Jag är själv en feg-freestylare, som gjort några, i jämförelse med dej, tama försök... Men roligt är det! BTW en av mina favoritbloggar är How much is too much - kanske något för dej och dina funderingar? ;-)
Vi ses på jobbet! *kram*