27 August 2007

Fräscha ko-mpisar

Det här är resultatet av en fräsch färgutmaning given av Scraputmaningen. Färgerna som skulle vara med var vit + röd + turkos + svart. Här vart det ko-mpistema med en i rött+turkost och en i svart+vitt... Direkt när jag såg utmaningen visste jag att de här korten borde passa. Rubriken kom direkt inkl dess komönster. Sedan tillkom de övriga dekorationerna allteftersom. Journalingen är skriven på en spillbit av ett turkost randigt papper så det var "enkelt" att få den rak och symmetrisk. Sist, men inte minst så uppskattades visst min tolkning av de här färgerna eftersom LOn är publicerad på Scraputmaningens sida tillsammans med texten "En fräschare version av en fräsch färgutmaning får man leta efter". Skoj!

Note: Efter att jag skickat in LOn ritade jag dit lite prickar på det största kortet och det är den versionen som visas här.

3 comments:

Lotta said...

Kanonfin. Här var en massa annat fint, blev glad av att titta in här så det kommer jag att göra fler gånger.

Anonymous said...

Har rotat runt här lite och drake vad du gör läckra saker. Liftvarningarna bara dundrar ner här. Du kan kanske skicka mig dina album så kan jag ha dem som inspirationspärm:)

Anonymous said...

Superfin!!! Du är så duktig så! ;o)