21 August 2007

Tid för race

Det här är en LO som legat ett tag och nu är det dags för den att publiceras här. Vi var på racing i helgen igen, men den här är från förra gången i juni. Det är en rejäl utmaning att scrappa racingkort. Mycket färgkavalkader, mönster och dimma. Snacka om att det ger galen inspiration med. Det här måste vara min första rena racing-LO.

Frågan om det här var en utmaning till mig själv i att skapa i samma serie eller om det var gult som var grejen. Gult är trots allt inte så vanligt i scrappingsammanhang. Varför vet jag inte... Det är ju snyggt.

Alla pappren till vänster är ur samma serie och det sjunde(!) gula är en annan serie. Jag har även laborerat lite med att stoppa dit en bild istället för ett ord i rubriken - något som jag gör emellanåt för att variera. Mycket handritat och handskrivet.

1 comment:

Anonymous said...

WOOW!! Läcker!!!