07 August 2007

Det kom ett färgsprakande paket med posten

Jag har fått post från min hemliga vän för augusti i dito swap på pyssel.net. Ett riktigt färgsprakande paket.

  • Fluid Chalk Frost White - nu jädrar blir det vitt på svart för hela slanten.
  • Svart och vitt brett band (eller vad jag ska kalla dem). Jag la ut en bit av det vita för att ni ska se. - Skitsnyggt och helt klart användningsbart! Svart är ju aldrig fel och vitt ger lite vinterkänsla kanske... Hur som känns de här grejerna riktigt eleganta samtidigt som det är en massa rock i dem. Klockrent! Undra vars de kommer ifrån...
  • Smala sidenband - exakt en sån där sak som jag funderat på några gånger nu om jag inte borde ha lite av. Så pöööörfect!
  • En massa blomster. - Å jag som inte fattar hur jag ska använda blomster... Superhärliga färger! En rejäl utmaning med andra ord för nåt ska det blir med de här knalliga färgerna!
  • Ett filurigt och snurkelisnurkligt kort. - De är rätt söta ändå de där barabapappafigurerna.
Superdupersupereliskojroligt paket som jag niger fint och tackar för.

Ledtrådarna då? Hrmmm.... jag känner mig riktigt usel på att hitta dem och
posten gjorde sitt med, dvs smetade ut hela stämpeln.

Samtidigt inser jag att jag missat att lägga upp förra månadens brev/paket. I juli månad fick jag:

  • Scrappers floss knallrosa - läcker färg!
  • Fluid chalk darkbrown - en hemskt praktiskt färg.
  • QK die Lace. Denna har jag tidigare aldrig förstått vad den är bra till och nu ser jag en freestylepotential som heter duga. Klockrent med andra ord.
  • Ett finfint jooosa kort med snurklor och den där underbara dymon.
Det här paketet från Mella gick verkligen i rosa och svart/mörkbrunt. Snyggt och inspirerande. Ett resultat i form av en LO från delar av detta paket kan ses här.

No comments: