16 July 2007

Fler att inspireras av...

Cattis som varit och kikat på min sida kräver sin plats bland inspirationslänkarna. Sagt och gjort helt enkelt. Hon gör färgglada alster med många detaljer. Snygga och inspirerande helt enkelt. Sen gör hon roliga saker med tyg och lite färg med och det är verkligen inte att underskatta.

Sedan känner jag att jag måste lägga in Karins blogg som länk att inspireras av. Hon leker med tekniker och använder en uppsjö av olika dekorationer. Att hon sedan resonerar kring sitt skapande är en extra add-on. Skoj helt enkelt.

På hennes sida hittade jag även länken till den här underbara bloggen. Hur mycket är egentligen för mycket? Finns det någon gräns? I vissa sammanhang finns det helt klart det - ibland vet du om det i förväg (som att fylla ett ölglas) och ibland vet du inte om det i förväg (som hur många ölglas du ska fylla). Men finns det verkligen någon gräns i scrapbooking? Grundpappret utgör väl en sorts gräns eller ram, men det går helt klart att även överskrida dem med tex band och tabs. Hur som helst är det en skoj sida med roliga alster. Pöööörfect för den som har för många saker hemma och har inte alla en liten sväng av hamstergener? ;)

Sedan har vi Floweret. Hon gör fiiiiina grejer och undervisar även i hur du ska/kan/bör göra dem.

Sist, men absolut inte minst, hittar vi en riktigt läcker sida med saker som är "just the way I like it". Denna kom jag över efter ett hett tips från en vänlig själ.

2 comments:

KarinSN said...

Tittar in i din blogg och ser att du gillar min, kul! du är välkommen när som
*kram*

Anonymous said...

Hur har jag kunnat missat det här!!=O Va gullig du är!!! Tack!! Du inspirerar oxå väldigt mycket!

Kram/Cattis