31 July 2007

Cyberpysslat så här i slutet av juli

Först ut är ett bidrag till en kortutmaning med tema "Till en tuffing". Äntligen kom jag på den klockrena användningen av en kapsyl. Precis som den är efter en tuff kväll. Wink Nitarna överst på kortet är metal så det stänker om det uppbrutet med en stjärna och ett hjärta som matchar resten. Här noterar jag att färgerna är underbara att jobba med. Svart är liksom alltid rätt och tillsammans med vitt och någon rödaktig nyans kan det liksom inte bli helt uppåt väggarna. Tusen och tre tack till alla som röstade på mig. Jag kom ju faktiskt trea med det här bidraget! Smile



Sedan ett bidrag till en LO utmaning med tema "Självporträtt". Den här behöver inte kommenteras så mycket tycker jag egentligen... den säger en hel del i sig själv liksom. ;) Wellpapp är effektfullt och svart-vita band finns i riktigt riktigt snygga varianter. En döskallepärla smet tillsammans med en annan metallpärla in på den här LOn och det var verkligen inte sista gången som det hände.

Därefter kommer ett bidrag til
l en kortskissutmaning. Här har jag använt mig av tre stämplar. Två av dem insåg jag helt plötsligt en dag att de var klockrena att kombinera. Sedan måste det ju bara vara lite metall - pewter är snyggt tillsammans med det lite skitiga och oljiga.

Sist, men inte minst, ett bidrag till en kortskiss. Självklart kunde jag inte låta bli att skita ner även det här lite mer sockersöta motivet och upplägget med lite svärta. ;)



No comments: