29 March 2009

Riktiga konstverk och en utlottning

Jag har aldrig tvivlat på Yoorees förmåga att trolla med färger och strukturer för att skapa riktiga konstverk. På sista tiden har hon givit sig själv fria händer och... ja se själva i Yoorees blogg va underbart härligt det blir.

Exakt såna konstverk som använder sånt material och såna tekniker som jag sedan 2004 tänkt att oj, såna borde jag ge mig i kast med. Jag har såklart fegat en del eftersom jag inte riktigt vågat mig på att ösa på med färger i sjuttioelva lager hur som helst. Men... den dagen jag inte längre behöver plocka ihop allt kladdande från nyfikna små fingrar. Då... ja då ska jag också "måla". ;)



Passa samtidigt på att vara med i Yoorees utlottning av scraprelaterat godis. Avslutas 29e mars. Avslutad.

Sist måste jag också passa på att tacka Yooree för brev på posten. Det är en utmaning som jag ska bita tag i endera dagen. Håll utkik. :)

1 comment:

Yoli Design said...

hej hej tjejjen...
hihi ja det är helt vanligt snickerispackel, så det blir ju matt å fint... :D Vet inte exakt skillnaden, men just snickerispackel är det jag använt och jag tycker att det fungerar helt perfekt... :P

Kuligt å få se lite spackelalster från dig... det känns som ett medium du skulle kunna göra helt galna saker med!! :P

Kram på dajj tjejjen...