27 March 2009

Snö och is kan verkligen ställa till det...

Nu har tiden bara rusat iväg utan att bloggen blivit uppdaterad. Well. Saker å ting blir så ibland.

Äntligen har vi i alla fall fått ordning på pannan i huset och vi slipper frysa arslet av oss. Vi har även lyckats sätta fast altanen som bokstavligen lossnade från huset. Dessa två saker har tagit en hel del tid och energi på sista tiden varför i princip allt annat blivit lidande... Men nu kör jag med en liten uppdatering.



Jag skrev så här i Skrotbokens blogg om detta kort.

Februari är en kall månad. Jag har upplevt en del frusna incidenter under årens lopp. I år valde jag att vara på den säkra sidan och skapade ett tackkort som jag kan använda när räddaren kommer till min eller vår undsättning så att vi slipper förfrysa tårna...

Frågan är nu om jag var lite väl cyn(i)sk... ;)


Glömde jag nämna att det snöade här idag? Det gjorde det.

För fler snöinspirerade alster - se här.

1 comment:

Anki said...

Länge sen sist...så Hej!

Smart att göra kort i förväg ifall liksom. Snyggt var det med. Om det kan vara till nån tröst så fick vi också snö igår morse.

Hoppas att allt är bra!

kram från Anki