24 January 2008

Uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev något här nu. Det har sin förklaring. Mer säger jag inte...

Så länge kan ni få njuta av en riktig färgprakt - en sådan där fröjd för ögat som heter duga. Jag är ingen blomstermänniska i mitt skapande. Men... det är skillnad på blomster och blomster. De som syns härintill spelar helt enkelt i en egen liga. Notera även den enormt coola effekten mot det knallgröna. Mumma! Tack Linda för denna underbara RAK!

Sedan har jag bytt ut min nuna mot min nuna. Jag ser rätt fånig ut på den där bilden egentligen, men den andas rocker och det är det primära...

Sist... uppmanar jag er att kika in i Jommas blogg för att se vad mina kollegor skapat av månadspaketen (det stora och det lilla) för januari. Jag har försökt motstå bubbelplast, men efter att ha sett hur Helen hanterar det hela får jag vifta med en vit flagga å "surrender". Mina egna tolkningar av, med och kring det lilla paketet dyker upp inom en snar framtid.

5 comments:

Anonymous said...

Japp, det var ett tag sedan, jag har saknat dig!

Helené said...

Hej ... Kul att läsa lite från dig igen..
Ska bli riktigt kul att se vad du gör med bubbelplasten ;)
Kram Helené

Anonymous said...

Jag är bara så glad att du gillade dem! :D

Blev orolig ju när jag läste vad du tyckte om blommor.

//Linda

Anonymous said...

Hur e lläget?
Jag har liftat din rockn roll LO med kizz,det blev nästan en case,kolla in min blogg.
kram!

Anonymous said...

Kika in i min blogg för en award du fått!
Kram Space