08 January 2008

Han är inte bara snygg...

... han är snabb.

Så snabb att han blev årets första hemliga vän.

  • Distressdyna Black Soot - Jag har skjutit riktigt riktigt länge på att införskaffa en dylik. Å nu behöver jag inte tänka mer på det. Underbart. ... eller undra om det var en sådan jag äntligen har på väg... jag måste kolla om jag kan ändra färg...
  • Råa chippisar. Fräcka. Jag måste pillra försiktigt för att se om jag får loss bokstäverna och kludda på färger överallt.
  • Färdiga chippisar. Söta!
  • Uttryckta skallar i svart och vitt. SKOJ!
  • Knall(!)lila dymo band. Svinläckert!
  • Ett kort i helt rätt färger och med roliga detaljer samt underfundig text som inte lämnar några direkta ledtrådar till vem som står som upphovsmakerska...
Tusen tack till min hemliga vän... som postat någonstans mitt i "bibelbältet"...

No comments: