05 January 2008

En kuvert fullproppat med gott och blandat

Det kom en massa annat emellan, men nu är det hög tid att visa upp vad jag fick av min MHV för december månad. Ett fullproppat kuvert med en massa godbitar i.
  • 6 olika cardstock nedskurna till drygt A4-storlek. Helt underbart och vilka härliga färger inkl glitter sen... Mer kommentarer behövs inte.
  • En stor bit lila skum i en riktigt underbar nyans. Användbart.
  • En prickig skumstämpel som det borde gå att leka en hel del med.
  • En massa bling i klara röda, gula, gröna och blåa nyanser. Jag känner att jag vill ösa på med de här på ett och samma ställe...
  • Ett gäng knappar. Perfekt för jag har faktiskt inte så många knappar...
  • Bokstavspärlor. Klockren påminnelse om att jag borde använda såna... å nu har jag några.
  • Två tokens (visst heter de så?) varav jag direkt visste på vilken LO jag kan och vill använda vattenmelonen. Den andra slinker bra in på en sommar- och solsida.
  • Två fjärliar och en blomma som det glittrar om. De här går helt klart att spinna vidare på.
  • Fyra svarta(!) små klädnypor. Skoj och perfekt för en hel del av alla de idéer som snurrar i min skalle.
  • En salig blandning av diverse band och garn i olika längder. Å de flesta garnerna är i nyanser som jag saknade...
  • Ett stilrent riktigt snyggt kort som jag verkligen gillar.
Miabus är hon som verkligen förgyllde min tillvaro strax innan jul genom att plocka ihop en riktigt rolig blandning av gott och blandat. Attans vad jag gillar såna alltså. Tusen tack!

No comments: