06 July 2009

Med mustasch slipper du frysa...

De här stämplarna som saknar mun och andra vitala saker som vanligen finns i ansiktet, de är tacksamma eftersom du kan måla dit dina egna. Jag har sett riktigt roliga och härliga tolkningar av dessa stämplar. För mustaschtemat var det givet att använda en sådan stämpel och rita dit en, ja just det, mustasch.


Japps, jag erkänner att jag ibland brukar roa mig med - eller i alla fall fördriva tiden med - att rita dit mustascher och (sol)glasögon på bilder i tidningen. Nu slog det mig att istället för att använda en sådan bild kan jag rita en mustasch på ett stämplat motiv. Jag hittade denna grabb och vips hade jag gjort mig en tag. Jag har lovat att ge bort den till någon som har mustasch i en sann Tom Selleck-anda... :)

För fler mustaschalster - klicka här.

Icke-scrapmaterial: Melerad kartong, vanligt papper, garn, sidenband och klistermärke.

Helt apropå. Dagens tips är att inte peta i isoleringen i huset. De kliar nåt så förbannat...

No comments: