01 February 2009

Tjuvkikar

Jag har skapat saker så här i början på året. Det mesta finns att hitta i Skrotbokens blogg. Det här inlägget är tjuvkikar på något av det jag gjort på sista tiden.


Med inspiration från en skiss av Alien Bling

Följ länken och låt dig inspireras av skissen. Skicka sedan in ditt bidrag och låt just din tolkning visas upp i Skrotbokens blogg.



Sedan har jag gjort en vägledning (tutorial) för det sätt jag oftast använder när jag färglägger mina motiv. Det inlägget finns här.

5 comments:

Linda said...

Jag gillar verkligen burken! Så fin med färgerna, och så My little pony på det! Helt underbart!

Linda said...

Jag gillar verkligen burken! Så fin med färgerna, och så My little pony på det! Helt underbart!

Frusvea said...

Gillar din färgstarka scrapstil!! Häftigt!
Förresten borde du kanske ta en titt i min blogg igen *blinkblink*

Anonymous said...

Tänkte jag skulle ge dig ett tips på en blogg som min kompis i "södern" har:

http://imittparadis.blogspot.com

Mkt vitt och zink....

Anonymous said...

Mycket snyggt!!!
Har en utmaning till dig i min blogg!!!