20 February 2009

Scraprelaterat fredagsgodis



Long time, no seen... Marie_71 firar att hon börjat blogga igen med två utlottningar. Avslutas 25e februari.


Crate som säger Create är tema för MiMas utlottning. Pågår till 22a februari 23:59.


A Stamp for all seasons lottar ut ett paket som år i kärlekens och romansens tecken. Pågår till 20e februari.


Bunny-Zoe firar 1 år som bloggare och lottar ut fem priser. Själv vart jag förtjust i det färglada paketet. Konstigt... ;) Pågår till 24e februari.


Lim with The voices in my head firar också 1 år med en utlottning. Tre vinster lottas ut. Pågår till 7e mars.


Papercrafts by Rach lottar ut riktiga gosaker. Pågår till 22a februari 8:00pm u.k. time.


Bev med All the things I love firar födelsedag och 150 000 besök med två utlottningar. Pågår till 24e februari.


Deelesia lottar ut härligt bloggodis. Pågår till 28e februari.

1 comment:

Articsisters said...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.


Lisbet

Ska snart leverera digital grejen.