15 April 2008

En helt vanlig dag i lekparken

Här har jag skapat en sida utifrån en skissutmaning signerad Moma.

Den handlar om en svag längtan efter de där dagarna längre framåt våren när vi kan ta svängen förbi lekparken på eftermiddagen. Den handlar även om att han kan vara mycket bestämd av sig - på alla tänkbara och otänkbara sätt och vis plus några till...

Jag noterar att jag inte öst över dekorationer den här gången. :) De där små glittriga sakerna är rätt så söta måste jag säga. Cirkeln av det gula allmogebandet var superenkel att göra när jag väl kommit på den finurliga lösningen för hur det skulle fästas. Sist vart jag bara tvungen att kladda med penna lite här och lite där...

2 comments:

Anonymous said...

Den är helt underbar!!

Kramar

Monika said...

Men oj så fin!!! Inte visste jag att man kan göra så fint efter den skissen ;)