14 February 2008

Till en cool tjej

... ja, så står det på kortet som kom med februari månads hemliga paket. Inuti kortet står de sötaste orden jag läst på länge. Å vilket paket sedan...

- Kort med "blijsten maschine". Snacka om att min - för tillfälllet - krasslige son sken som solen när han såg kortet... That made my day! Den där röda grejen på grabben ska inte vara där. Den kommer från trasigt julpynt sedan sonen rev ner granen i golvet... Hur den hamnade där vid fototillfället är en gåta, men jag ska nog fråga honom om han har någon aning... :)
- Utstansat från revva - Tattoo set och minialbum. Perfekt. Å jag suktar efter fler minialbum. Den där knalliga rosa färgen tex. Mumma.
- Biljettstämpel! Nu ska här lekas!
- Filtband. Superskoj att få prova fler såna här praktiska dekorationer. Jag har börjat färgsortera min dekorationer och därmed bekräftat att riktig blå saknas mig. Nu har jag i alla fall blått filtband. Å grönt är skönt.
- Paljetter med Alla Helgons tema. Spooky skoj med andra ord.
- Metalldekorationer som kom i en liten söt ask.
- Filmstjärnebild. Snacka om nostalgi. Vad jag gillar de här alltså.
- En massa "chippisar" med värsta ballaste coolaste motiven. Bland annat två "fotbrummare" som sonen direkt konfiskerade.

- En tokmassa papper i en salig blandning som passar mina spretiga önskemål. :) Å perfekt med spillbitar för jag har märkt att jag nästan har lättare att använda såna än hela stora papper... Riktigt roliga motiv som jag har en hel del idéer till redan. Bland annat är det där marin/blå/gröna klockrent till en sak. De barnsliga fordonen är bara för söta. Supersöta kronor. Cherry Arte rockar fett! Samma lika gäller för vintagepappren.

- Alfabetsstickers i vintagestil. I laaav 'em.
- Alfabetspapper i blått. Blått igen alltså. Perfekt.
- MM Wordfetti. Direkt från önskelistan. De här vet jag också vad jag vill använda till.
- Grabbiga/rockiga rubons. Kan det bli bättre?
- "Dörrhängare" med spooky motiv. Skysst!
- Fler klistermärken. Cykel med hjälm - något som verkligen är högaktuellt här. Fler ord att klistra fast på lämpligt ställe. Små söta bilar. Åsså ytterligare en blå sak.

Jag betraktar denna totala blandning av saker och jag gillar verkligen varje del. Är jag verkligen så där spretig i vad jag grejar med? Tja... det är jag nog. ;)

Tokkramar om min MHV som verkligen utmanar mig att fortsätta på den här brokiga banan.

6 comments:

Anonymous said...

Vilket härligt paket du har fått!

Anonymous said...

Muuuums.. ;) Vad härliga papper och paket :)

Anonymous said...

Åh det såg härligt ut alltihopa måste jag säga.Och sen vill jag bara passa på att önska trevlig helg,
kram!

Anonymous said...

wow - gratulerar till ett fantastiskt paket, ser fram emot vad du gör med alltihopa.

Cattis said...

Vilket härligt paket!! =D

Kramis!

http://kathis.blogg.se/

MissMian said...

Hej tjejen! Jag har taggat dig. Kika in i min blogg!