11 February 2008

En (h)jättestolt kille

Brunt, lime, rött och ljusblått återfinns på fotot. Lime är en färg som det riktigt sprakar om och det är roligt att plocka fram såna färger som skymtar på ett foto.

Återigen används komplementfärg - denna gång i form av rött. Å allt passar till de neutrala pappren från JB. Det gör även rubonsbokstäverna från BG. Tillsammans blir det en lekfull sida.

Notera att bladrankan är ritad på OH-plast från ett av pappren som ingår i paketet, att det röd/vita hjärtat är tillverkat av Daisy D's papper från det stora novemberpaketet och att bokstavstickern från Sassafras Lass som tidigare funnits i Jommas butik.

Den röda blomman är en egen konstruktion som legat ett bra tag och väntat på ett tillfälle att användas.

8 comments:

Anonymous said...

Otroligt snygg sida - jättefina detaljer! Jag blir så glad när jag ser den!
/Pernilla

bitte71 said...

Åh, SÅ snyggt! Alltså, jag gillar varenda sida du gör, blir alldeles glad och varm i hjärtat av alla härliga färger och fina detaljer! Den här tyckte jag dock extra mycket om!

MissMian said...

Dina LO's är helt otroliga. Den här är klart en favorit!!

Anonymous said...

Jättefiiiint, du är superduktig!

Lilo said...

Alla dina layouter är jättesnygga! Med så mycket tankar och teknik och idéer bakom! Jag gillar dem jättemycket! =)

Cattis said...

Underbara, härliga och lekfulla layouter!!! =D
Har även beundrat dom tidigare inne hos Bodil!

Kramis!

tina.t said...

vilka härliga färger och vilken snygg komposition! :)

Anonymous said...

Passar på att digga lite LOs samtidigt som jag tackar för definitionen av ordet rat. Farsan är lapplänning, så ordet finns i mitt ordförråd (latent och vilande), men jag trodde det var samma som bråte eller bröt, dvs skrot av olika slag man inte gjort sej av med, snarare än "kan-vara-bra-å-ha". Som ekorre har jag alltså gott om "rat". =OD

Glad påsk!