18 December 2007

Ett litet ord #26 - Är det så här att STRESSA?

Nog är det stressigt för många den här tiden på året. För att citera en rödhårig man: "... som vanligt ett bakande och korvstoppande, ett fejande och putsande, ett stöpande och köpande, ett rumstrerande och paketerande och ett vansinnigt uppsving i affärsverksamheten som gör (org. gjorde) de rika knösarna till affärsmän ännu rikare och de fattiga satarna till kunder ännu fattigare.

Jag är dock en sådan där person som vägrar att stressa. Fast jag gör det säkert ändå... För vad är det annars som gör att jag känner mig lätt splittrad emellanåt? Dock kör jag stenhårt på uttrycket "Divide & Conquer" - eller i alla fall så gott jag orkar och kan. Å det är det jag scrappat om...

2 comments:

Anonymous said...

Oj den här layouten va cool...super cool ...gillar den massor!

Anonymous said...

Wow så cool!!!