12 October 2008

Guestdesign

I have to leave some things behind me. It hurts like hell. But that's life. From now on, I will try to more active here and update more often. During the work with this thing that I now cannot say anything about since there's no point in doing so... This thing was supposed to be realeased this comming week... but... it feels like something that is not on my desk anymore.

I will of course continue my efforts to view our hobby as inspiration from all to all. We have all something to give and something to receive. This is true no matter what happens or not happens around you - never forget that. We are involved in this hobby since we like it and it makes us feel happy moving around papers, embellishment and photos/stamped images. Never let something or someone take that joy away from you.

So... I continue with an update on what more I have been up to behind the scences.

If you, for some reason, haven't noticed it, I have a guest design spot at Arkivet. In September, I recieved some of the papers from the new Basic Grey Ambrosia serie plus two types of felt embellishment from Prima. What I created for September is posted on Arkivets blogg. Have a look and leave a comment while you are there.

This was my first "real" minialbum I altered. A bit tricky but so fun. Thanks for the challenge and the trust in designing.

4 comments:

Anonymous said...

Var in och kollade på ditt superfina minialbum! Impad över att det var första försöket! Sen vill jag bara uppmuntra dig att fortsätta vara med oss i det vi håller/hållit på med "bakom kulisserna". Jag tror ingen ringaktar din insats det minsta! Ge det några dagars perspektiv. OCH du är välkommen att maila, eller ringa mig om du behöver prata av dig. Ibland är det bra att prata med någon som man inte riktigt känner faktiskt. Det har jag yrkeserfarenhet av. Jag tar ingens parti i frågan, men jag lyssnar gärna! Och jag tål att bli svuren åt.... It has been known to happen....//Kram M

Lilo said...

Nu har jag kikat på ditt minialbum! Superfint! Jag är så usel på att göra minisar... men tänkte försöka tvinga mig själv till det. Kanske får jag inte snitsen?
Jag håller låg profil nu som du vet, hoppas det blir bra i slutändan med allt! Ska bli kul att se vad du gör med Jommas kit!

Eleonor said...

Det låter som något har hänt. Och jag har mina aningar vart eftersom jag nyss märkte att du saknas någonstans. Trist båda delarna. Jag hoppas att du återkommer för jag uppskattade din delaktighet. Fortsätter följa dig här i alla fall. Tycker att det är lite besvärligt med engelskan, men jag gör mitt bästa! ;-)

Lisbet said...

Var är du någonstanns---aknar dig