02 January 2012

Get back in line...

På självaste nyårsafton passade Skrotboken på att sprida kärlek genom att använda minst tre hjärtan på var alster.

Min egen tolkning är en kärleksfull tänkvärd betraktelse av tillvaron i stort. Det är ett uppslag i min Art Journal och i vanlig ordning har innehållet flera betydelser...


Här har jag gjort klart ett av alla de uppslag som jag gjorde för ett teknikinlägg om att lyfta och tona ner färger som vanligen inte är vattenlösliga (se Skrotbokens blogg här). Jag passade även på att använda - hör och häpna - tre hjärtan jag gjorde för samma inlägg. ;)


Uppslaget är färgstark på flera sätt...

För fler kärleksfulla alster med minst tre hjärtan - klicka här

Icke-scrapmaterial: Bok att altra, en mening från en boksida, vitt papper, ren alkohol, färger och säkerligen något mer :)

No comments: