15 May 2008

Bidrag skiss #3



Här är det två bidrag. Förvånande nog från två personer som i alla fall jag ser som freestyliga scrappare. :)



Marthas LO är så otroligt underbar. Jag är rörd att hon äntligen hittade hur hon skulle scrappa det fotot som hon sparat på så länge. Å hur hon scrappat sedan. Färgerna, dekorationerna, de små detaljerna som förhöjer. Allt i en vacker komposition om någon kär. Sidan förmedlar omtanke, omsorg och kärlek. Detaljerna - de måste ni kika på - här!



Nästa bidrag är från någon som jag faktiskt har saknat att se på ett tag nu. Mahlin - var har du varit? Temat för sidan är svaret. ;) Det är härligt att se de här alstren igen. Thickers med markerade kanter tycker i alla fall jag är ett signum. Å pippfågeln. Det färgstarka. Molnen. Å till det kommer bland annat sydda filthjärtan. Jag har sett såna förr - i helt andra sammanhang... å tänkt att jag borde kunna kasta ihop några själv. Nu blir det fram med nålen och langettsömmar för hela slanten. Behöver jag säga att det här är en sida som inspierar?

No comments: