08 February 2008

Back in business...

... eller tja. Någorlunda i alla fall. Hoppas jag. Någon uppdatering ska det väl bli framöver i alla fall. :)

Jag börjar med att tacka hjärtligt och fint för denna award








som jag fått från (i bokstavsordning)

Knorrigt
Nita
Samara
Spacegirl

Enligt reglerna ska jag "ge utmärkelsen vidare till 10 personer vars blogg ger mig glädje och inspiration. Jag ska låta dem få veta genom att posta en kommentar i deras blogg så att de, i sin tur, kan skicka den vidare." Jag har inte mycket till övers för regler mer än att de går alltid att bryta, instruktionen låter lätt hotfull i mina öron ("...ska... få veta...") och
jag gillar inte att peka med hela armen åt folk mer än när det är nödvändigt. Det där sista har en riktigt subjektiv tolkning vilket säkerligen skulle kunna ses som att jag faktiskt gillar att peka med hela armen. :) Oavsett hur det förhåller sig med den saken blir den här uppdateringen ett regelrätt regelbrott. Istället får alla och envar som besöker och begrundar min blogg suga åt sig. För nog sjutton gör ni alla något som gör att mina dagar blir gjorda... eller... kanske... klarar jag det helt på egen hand...? ;)

Tillägg: Någon spydde galla över hur jag la upp denna uppdatering. Det föranledde "en smärre ändring" i ovanstående ordalydelse. Självklart ska denna någon själv ta åt sig extra mycket av utmärkelsen! Så vassego: especially for You (det stora Y:et är centralt...) ;)

No comments: